Cada quinze dies, els dilluns, el nostre centre educatiu es converteix en un espai de complicitat i aprenentatge compartit amb el projecte d’Apadrinament Lector. Aquesta iniciativa implica l’alumnat de cinquè i sisè de primària, que assumeix el rol de padrins i padrines de lectura dels nins i nines de primer i segon. Durant aquestes sessions, els més grans ajuden als més petits a millorar la seva lectoescriptura, promovent el gust per la lectura d’una manera amena i propera. A més, aquest projecte no només reforça les habilitats lectores, sinó que també afavoreix la convivència, l’empatia i la responsabilitat entre l’alumnat de diferents edats. Aquest espai de trobada és una oportunitat perquè els més petits se sentin acompanyats i motivats, mentre que els més grans desenvolupen el seu sentit de la responsabilitat i el seu compromís amb l’aprenentatge dels seus companys i companyes. El projecte d’Apadrinament Lector continua sent una experiència molt enriquidora per a tota la comunitat educativa, reforçant els vincles i fomentant el plaer per la lectura d’una manera significativa i participativa. Una activitat que, sens dubte, continuarem impulsant amb molta il·lusió!